Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια.






Πίστεψε

  στο Θεό
στην πατρίδα
στην οικογένεια.

Ο Θεός δεν είναι η πατρίδα μου..
Ξεραίνει τα χωράφια μου
 να μην μπορώ να σπείρω
Ένοχο αίμα.
Χρεωμένη αναπνοή.
Ξερίζωσε όλα τα δέντρα
για να με καίει ο ήλιος.
Μου στέρησε την προσφυγιά.
 Σφραγισμένη με χαρτόσημα
με πουλάει μετανάστη
και βάζει χέρι στο μισθό μου.
Κρατά κλειστά τα σύνορα του.
Μου στέλνει φόρους και ποινές
όσο κι αν μένω μακρυά του.



Πίστεψε
  στο Θεό
στην πατρίδα
στην οικογένεια.

Η  πατρίδα  δεν είναι οικογένεια μου.
Αδιάφορη γέννα,
μπάσταρδη κι υποχρεωτική 
Μου φτύσε οξύ
 στο στόμα
κι όχι βυζί
να με ταΐσει.
Μου σπάει τα πόδια.
Με βάζει να κυλιέμαι
στην αυλή της να γελάει.
Συμβατός δότης.
μόνο γι αυτό με κρατάει ζωντανή
Μη χρειαστεί κάνα νεφρό
αίμα ή συκώτι.
Κι ένα χέρι
για να την ξεσκατώνει στα γεράματα.


Πίστεψε
  στο Θεό
στην πατρίδα
στην οικογένεια.

Αλίμονο
η οικογένεια
δεν είναι ο Θεός μου.
Βαφτισμένη στο όνομα της.
Μου χτίσε τα μάτια με αγάπη.
 Πρέπει γονατιστή να ανταποδώσω.
 Ίσως μου δώσει ένα θαύμα,
αν ντυθώ τους κανόνες της.
Μα συγχώρεση ποτέ.
Βιολογικά κατασκευασμένη  φοροαπαλλαγή.
Επίδομα.
Λογιστική σκευωρία
για να μπορώ να την ταΐζω τα παιδιά μου.





1 σχόλιο: