Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

blow job interview.











Τελικά κατέληξα ότι :
οι μυριάδες διπολικοί σε παράκρουση υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι που παραφυλάνε να σου κάνουν αττάκ μόλις ανοίξεις την πόρτα...μου προκαλούν, την ίδια θετική στάση απέναντι στην ευγονική και την βεβαιότητα δια την αναγκαιότητα δημοσίων μαζικών εκτελέσεων - για όσους δεν προλάβαμε να "ευγονίσουμε" στα αρχίδια του μπαμπά τους - ... με τις διαφημίσεις του Jumbo.

Δεν αξίζει σε κάθε εκσπερμάτωση καριέρα!

p.s. νάμπερ 1

Σήμερα πήγα σε συνέντευξη με τα βιογραφικά παραμάσχαλα, χαμόγελα , μάσκαρες και το μαλλί ξασμένο (να φαίνομαι γυναίκα σοβαρή!)
Ο εν δυνάμει αφέντης -που με περίμενε γραβατωμένος , λουσμένος με άφτερ σέιβ εντομοκτόνο και με ύφος δυσκοίλιου ασβού σε οίστρο - με εξέπληξε με τρεις κινήσεις..

α) μου κατέστησε σαφές ότι θα πρέπει να δίνω φιλάκια (sic) στους αρσενικούς πελάτες- συνεργάτες μου για να είναι ικανοποιημένοι.

βου) Μου ζήτησε να του κάνω μια μικρή επίδειξη ικανοτήτων λαδώματος κρατικού λειτουργού-υπαλλήλου και παράκαμψης διαγωνισμών Δημοσίου.

γου) όταν τέλειωσε ούλο αυτό το ακατονόμαστο γεγονότο, μου πάσαρε καρτούλες και ψηφοδέλτια μιας και είναι... κι αυτός (μετά από δύο πετυχημένες θητείες) για τρίτη φορά υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος! ( και ιδιοκτήτης εταιρίας διαχείρισης κι ανακύκλωσης απορριμάτων, έτσι για να μην ξεχνάμε σε ποίο ακριβώς γεωγραφικό μήκος και πλάτος ζούμε!)
...κι ήταν και χουβαρντάς... μου δώσε περίσσευμα ψηφοδελτίων...να μοιράσω και
στους φίλους μου!

p.s. νάμπερ 2

η σημερινή εμπειρία

α) με άφησε μισότυφλη και με ημικρανία από την επαφή μου με το εντομοκτόνο άφτερ σέιβ.

βου) μου δημιούργησε την ανάγκη να γονατίσω μπροστά στο φούρνο
να βάλω το κεφάλι μου μέσα, ν ανοίξω το γκάζι, και την ώρα που θα βυθίζομαι σε γλυκό λήθαργο, να ανάψω ένα σπίρτο...κι όλα αυτά αφού έχω πιει ένα μπουκάλι χλωρίνη (το οικογενειακό μέγεθος!)

γου) το ότι ήθελε να με ξεπουτανέψει ο πρώην υποψήφιος αφέντης...με κάνει να πιστεύω ότι περνάει ακόμα η μπογιά μου! ( χεχεχεχεχε)

και το σχετικό -άσχετο μπουρδολόγημα της ημέρας
Δεν έχει σημασία αν βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο...
Το ποτήρι έχει μέσα Σκατά.
και τα Σκατά δεν καταπίνονται με τίποτα...εκτός κι αν είσαι Βόθρος


εν Θεσσαλονίκη  15 Μαΐου 2014 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου