Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Ο Θεός είναι καλός.




art Richard Laillier


Ο Θεός είναι καλός.
   Ο Θεός είναι αιώνιος.
    Ο Θεός είναι ρευστός. 

 -Ο Θεός κατοικεί
μέσα στο μουνί μου. 
Εκεί  αναπνέει, πεινάει,
κοιμάται, πενθεί.
Πικραμένος καταληψίας.
Αυτό είναι ο Ναός του. 

Απολυμένος κι αγοραφοβικός,
σέρνει τα ποδάρια του εκεί
και περιμένει.

Περιμένει
 να γονατίσουν να προσευχηθούν. 
 Σύζυγος  
Γιος
Πατέρας
Αδερφός
Επαναλαμβάνει μονότονα
"Μέσα σου θα χτίσω το γένος των ανδρών.
Είσαι το θεμέλιο
   Είσαι η συνέχεια."

Το παραμιλητό του 
μου χτυπάει το στομάχι.
 Με κάνει να φταρνίζομαι.

Ανοίγω τα πόδια 
και ξεριζώνω την μήτρα μου.
-θα ματώσω πάνω στις προσευχές τους.
θα κατουρήσω τα μάτια τους. 
 Δεν είμαι η Συνέχεια.
 Δεν είμαι το θεμέλιο.
 Είμαι σάρκα και σταγόνα.
Είμαι η θραύστης κι η φωτιά.

"Συγνώμη" 
κλαψουρίζει στο διάδρομο
καθώς τον κουβαλάω αγκαλια στο μπάνιο
 να τον πνίξω.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου