Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Ο Ρωμαίος και η Ψάχνω Άντρα.









    Πεσαν τα τηλεφωνήματα έγινε η συνεννόηση  και  οι τρεις φιλενάδες
βρεθήκαμε καθισμένες στο μπαρ απολαμβάνοντας το ποτό μας.
Στη σειρά αραδιασμένες με μένα στην εξωτερική πλευρά.
Πάντα με βάζουν να κάθομαι στην άκρη ελπίζοντας να με αρπάξει κανένας λύκος
Έχουν  βαρεθεί το μονό άθροισμα καθισμάτων στις φιλικές μαζώξεις και τα τραπεζώματα.
Ντυμένη στολισμένη και πλήρως σοβαντισμένη κατόπιν αυστηρότατης διαταγής  της κολλητής χασκογελούσα και ρουφούσα την βότκα μου όταν θαρραλέος λύκος ,  με πλησίασε και μου είπε :

              -Να κεράσω ένα ποτάκι;

Σοκαρίστηκα… κόντεψα να πνιγώ με την βότκα.
Που βρήκε αυτός τα λεφτά και θέλει να κεράσει;
Μην είναι κλέφτης;; μην είναι βιαστής ;;μην είναι έμπορος οργάνων;;
δολοφόνος;;; αμάν…μην είναι υπάλληλος της Βουλής;;

            -Γιατί;; ψέλλισα και η άμεση αγκωνιά της κολλητής ήρθε να μου προσθέσει  ένα χαμόγελο στα χείλη.

   Ξαφνιάστηκε ο λύκος
        -Γιατί είναι ένας καλός τρόπος  για να γνωριστούμε
        -Δεν χρειάζεται να με δωροδοκήσεις για να γνωριστούμε εξάλλου πίνω ήδη
         Δεν θέλεις να δεις αν αξίζω το κόστος μιας τέτοιας επένδυσης;; είπα χαμογελώντας  υπό την πίεση 
         του   μελανιασμένου πλευρού.
        -Κάθισε του πρότεινα .
      -Ένα λεπτό να φέρω το σακάκι μου είπε και επέστρεψε στην πρότερη του θέση να μαζέψει 
το προικώο του και να μου κουβαληθεί.
Γύρισα και χαμογέλασα στην κολλητή καμαρώνοντας για την επιτυχία μου
«Θα χαμογελάς και δεν θα μιλάς πολύ » είπε αυτή αυστηρά «Και όταν  μιλάς δεν θα λες εξυπνάδες…έρχεται… χαμογέλα »

Μόλις ταχτοποιήθηκε στο κάθισμα μου συστήθηκε
               -«Ρωμαίος» είπε
             -Και εγώ είμαι η «Ψάχνω Άντρα».Χάρηκα!
             -Τι πίνεις;   με ρώτησε
              -Βότκα τόνικ. Εσύ;;
           - Μerlot..  το πιο γλυκό  ποτό για αποπλάνηση είπε χαμογελώντας με νόημα

         - Συνήθως όταν η αποπλάνηση  αναφέρεται στα πρώτα  30΄΄ μιας γνωριμίας καταλήγει να γίνεται  
                με   χλωροφόρμιο απάντησα.

Αγκωνιά από την κολλητή που αν και είχε γυρισμένη την πλάτη με επόπτευε.
Εγώ χαμογέλασα κι αυτός έκανε πως δεν κατάλαβε .
Μου έριξε την ερώτηση καταπέλτη :

              -Τι ζώδιο είσαι;
Έπιασα τσιγάρα και ποτό και ετοιμάστηκα να φύγω όταν μέσα στο μυαλό μου
 βάρεσε συναγερμό ο φίλος μου ο Τ.
Ο Τ. μου γκρίνιαζε  ότι δεν μπορεί να αντέξει  γκόμενα
που η πρώτη της ερώτηση είναι  «Τι ζώδιο είσαι; » και εγώ με ύφος τον μάλωνα: 
«χαζέ αυτό  είναι...ευλογία!!!!
όπου  ακούς σκυλάδικο και ζώδια...καλό κρεβάτι!
όπου ακούς πολύ Μπακουνιν,  Γιάλομ και ποίηση...δεν έχει πίπα!
εκτός αν είσαι ευλύγιστος και αυτοεξυπηρετείσαι !

Και επειδή δεν φημίζομαι για την ευλυγισία μου αλλά για την ευστροφία μου, ξανακάθισα.

           -Ζυγός του είπα. Εσύ;
            -Κριός.
           -Μάλιστα. Δεν είχα ιδέα από ζώδια!
           -Τώρα τι κάνουμε; Γιατί δεν ξέρω πως πάει το πρωτόκολλο μετά τα ζώδια!

Γέλασε,  τουλάχιστον δεν προσβλήθηκε.

      -  Βλέπω καπνίζεις  gauloiases άλλαξε το θέμα
      - Ναι gauloiases
       - Ευτυχώς καπνίζεις βιομηχανικό και όχι καπνό .Ο  καπνός είναι χάλια και αν υπάρχει δεύτερη ζωή αυτοί οι μαλακες που κάνουν το blending θα λογοδοτήσουν στους Γάλλους Υπαρξιστες.. Πολύ χάλια χαρμάνι χαμηλής ποιότητας.

Ωχ να και οι Γάλλοι Υπαρξιστες. Ελπίζω να μην αρχίσει και μου αναλύει
τον Ζαν Πωλ τώρα  γιατί δεν υπάρχει αρκετό αλκοόλ μέσα  στο μαγαζί για να το αντέξω!
Πήρε βαθιά ανάσα και άρχισε…

             - Στις αρχές της δεκαετίας του 80 και μετά την κυριαρχία των American Blend τσιγαρων,  τα  
                Gauloises έκαναν ένα βήμα προς τα εμπρός και έβγαλαν την
               εκσυγχρονισμένη εκδοχή τους, τα Gauloises Blondes.
      Όπου Blondes  είναι τα ξανθά  καπνα, σε αντίθεση με το κλασικό σκούρο
 χαρμάνι
 Κάποτε αρκετά καλό τσιγάρο , που στην πορεία το "έφαγαν" οι συγχώνευσεις      και οι εξαγορές εταιριών ,όπως και τόσα άλλα  σήματα.

Αναπνοή  και συνεχίζει

         Το θυμάμαι αρχικά στα μέσα της δεκαετίας του 90,οταν έβγαινε σε 25αρι πακέτο , ως την ναυαρχίδα της γαλλικής καπνοβιομηχανίας Seita. Τότε προσεγμένο τσιγάρο για το κόστος του, με μεγάλο μερίδιο αγοράς όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη  μαζί με  τον γαλλόφωνο Καναδά και όλες  τις πρώην γαλλικές αποικίες.
        Η τότε γεύση του ήταν βαριά και αρωματική, άνετα συγκρινόμενη με τα περισσότερα premium american blends της εποχής. Στις αρχές του 2000 η Seita συγχωνεύεται με την Ισπανικη Atladis και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα του Gauloises, αφού στο άλλοτε καλό τσιγάρο βρίσκεις πολλά σκουπιδάκια και κοτσάνια ενώ τα καπνά που χρησιμοποιούνται είναι φτηνότερα.
          Τέλος , η Atladis εξαγοράζεται από την πολυεθνική Imperial(Davidoff,West,JPS,Golden Virginia,Drum) και το 25αρι πακέτο πάει περίπατο για να γίνει 20αρι,ενω τώρα τελευταία βγήκε και σε μαλακό πακέτο. Το άλλοτε σήμα κατατεθέν της Seita, έγινε ένα από τα πολλά φθηνά  σήματα της σειράς για την Imperial, με αποτέλεσμα ένα τσιγάρο βαρύ με χαμηλής ποιότητας καπνά και καθόλου φυσικά αρώματα. Πάντως μου αρέσει που και που, να καπνίζω με τον καφέ ή το κονιάκ  ένα  Gauloises, μονό και μόνο για την γεμάτη δυνατή γεύση του.

Αναπνοή και πάει να ξαναρχίσει

     -  Εντυπωσιακό!!! Πετάγομαι εγώ.
     -  Αγαπάς πολύ το κάπνισμα ή είσαι μέτοχος και φροντίζεις για το μέρισμα;;
Με κοίταξε απορημένος.
      - Πολλές πληροφορίες. Εγώ το τσιγάρο το έχω  ως μέσο μείωσης του προσδόκιμου ζωής
Ήπιε μια γουλιά από το Merlot  και συνέχισε
        -  Εγώ καπνίζω drum natu…
        -  Το βλέπω τον διέκοψα .Δεν άντεχα να ακούσω για καπνά και εταιρίες πάλι
καλύτερα να μου απάγγελνε την «ηλικία της Λογικής»

Αμηχανία και σιωπή. 

Αποφάσισα να πιάσω το τιμόνι της συζήτησης.

       -Τι ομάδα είσαι;; Τα αθλητικά τα κατέχω καλύτερα από τα ζώδια.

      Αυτός  ΠΑΟΚ  εγώ  ΑΡΗΣ  ηρθε και άναψε η συζήτηση άρχισαν να πηγαινοέρχονται τα ποτά…το μάτι μου απέκτησε μια πονηρή γυαλάδα ξεκούμπωσα και δυο κουμπιά από το πουκάμισο να δείξω ντεκολτέ , γιατί «συν Αθηνά και βύζο κινει»…στο τέταρτο  ποτό είχα κατενθουσιαστεί μαζί του.
       Μιλούσαμε ,  γελούσαμε , και οι φιλενάδες είχαν εξαφανιστεί από ώρα .Είπαμε για τέχνη ,  βιβλία ,  ταινίες ,  μουσικές όλα έδεναν τέλεια. Αυτός άρχισε τις εξομολογήσεις  για πρώην γκόμενες ,μαμάδες , μπαμπάδες , δυσκολίες στη δουλεία , ψυχολογικά αδιέξοδα , σεξουαλικά φετίχ , δεν άφησε τίποτα απέξω τα είπε όλα! Εγώ τον κοιτούσα μέσα στα μάτια και τον άκουγα με ευλάβεια χωρίς να ξεχνώ να  κάνω και τον σέξι Φρόιντ που έδειχνε υπερβολικά πολύ βυζί!

       Το ξημερώσαμε .Όταν τελικά μας εδίωξε ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού και βρεθήκαμε στην πρωινή φρεσκάδα  της Κυριακής , με έπιασε από τους ώμους με πρόσωπο που έλαμπε και μου είπε

«Ψάχνω Άντρα» είσαι και γαμώ  τα άτομα! Αυθεντική !  Είσαι πλάσμα !δεν πίστευα ότι υπάρχουν γυναίκες σαν και σένα εκτός κινηματογράφου! Γνωριστήκαμε μόλις πριν λίγες ώρες αλλά νομίζω ότι γνωριζόμαστε μια ολόκληρη ζωή !Νιώθω τόσα πολλά  πράγματα για σένα που δεν το πιστεύω ούτε κι εγώ ο ίδιος ! Και πάνω από όλα νιώθω εκτίμηση….

Αυτός συνέχισε να μιλάει αλλά εγώ δεν τον άκουγα πια .Σταμάτησα γιατί έπρεπε να αποχαιρετήσω τον οργασμό μου που έφευγε κυνηγημένος από την λέξη εκτίμηση. 
-Ηλίθια! Τον έκανες να σε εκτιμήσει ! Ηλίθια θα ψοφήσεις μόνη,  γριά,  με λουλακί μαλλί και θα σε βρουν μετά μια εβδομάδα από την μυρωδιά! Ηλίθια! Στους άντρες πάντα συμπεριφέρεσαι σαν κακομαθημένο νιάνιαρο που πρέπει να του κάνουν όλα τα χατίρια για να τους κάτσει…cosmopolitan σελίδα…οποιαδήποτε! Ηλίθια!


Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και αρχίσαμε  να βγαίνουμε για καφέδες.. ποτά.. τσίπουρα
Αυτός πάντα με ένα καινούριο φλερτ αλλά με την ίδια γκόμενα  που τον βασάνιζε  με τις  ζήλιες της  , τις απαγορεύσεις της ,τα  σουφρωμένα χειλάκια της, την στέρηση του σεξ , τα ταμπού της ,  τα δάκρυα σταντ μπάι , την  έλλειψη επικοινωνίας , την αμορφωσιά της , και τα ακριβά της γούστα.

Και πάντα έκλεινε την κλάψα του με την ανεκδιήγητη φράση « γιατί δεν μπορώ να βρω μια γυναίκα σαν και σένα ρε γαμώτο! »

Αλλά εμένα με εκτιμούσε και όταν οι άντρες σε εκτιμούν είσαι ο κολλητός στους με βυζιά! Αποκτάς τα γενετικά όργανα barbie. Πλαστικά και χωρίς τρύπες .

Ας πρόσεχα! Δεν αφήνεις ποτέ έναν άντρα να σε εκτιμήσει προτού σε πηδήξει!
Είμαι η Εκτιμημένη και το άθροισμα καθισμάτων στις φιλικές μαζώξεις και τα τραπεζώματα  παραμένει πάντα … μονό.

                   Πλέων συστήνομαι ως «Γεροντοκόρη » στους επίδοξους  Ρωμαίους . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου